Preskočiť na hlavný obsah

Otázka

Prečo ľudia všetko dávajú na sociálne siete? Každý deň ako ľúbi svojho priateľa? A keď sa s ním náhodou rozíde tak napíše: „Láska bolí“ No aký to má význam? Tí ľudia na facebooku ťa majú totálne v riti moja zlatá. Aj keby pridáš, že sa ideš podrezať tak sa budú iba smiať. Nepomôžu ti. Ľudia sú svine. A hlavne na sociálnych sieťach. Čo dosiahneš tým že dáš status: „Láska bolí“ a k tomu smutnú pesničku? Že sa hneď do teba zamiluje ďalší? Alebo sa k tebe vráti on lebo vidí, ako sa trápiš? Prosím ťa! Spamätaj sa! Uvedom si, sociálne siete sú na zábavu ale otravovať iných pridávaním fotiek ako sa bozkávaš so svojím drahým a ako sa milujete? A o mesiac je tam niekto iný a ten istý popis? Alebo nejaký nezmyselný citát, ktorý ma pre teba zmysel ale tvoj chlapec je totálne mimo z toho čo to ma kurva znamenať. Čo tak použiť ústa? Nie, nie a nie na to, na čo myslíš. Na komunikáciu moja. Nie každá je ľahká a používa ústa len na to na čo si myslíš. Teda okrem teba samozrejme. Ale vyskúšaj to. Komunikácia je vo vzťahu dôležitá, nie? Keď už si ich vystriedala toľko tak by si o tom mala niečo vedieť. Či stále otváraš pusu na niečo iné? Tak sa nečuduj, keď máš každý mesiac iného čáva. Ďalšia vec, ktorá mi vadí na dievčatách ako si ty. Máš priateľa a posielaš fotky iným ? Dáš na instagram fotku tvojho výstrihu so škrečkom a popisom: „Mám nového škrečka.“ Akože fakt? Mohla si dať rovno: „Som zúfalá a môj priateľ si ma nevšíma, lajkni mi aspoň fotku.“ Snáď nezostaneme len pri dievčatách. Čo tak chlapci? Pardón, chcela som napísať „muži“ Sú takí zúfalí, že im žiadna nenapíše, sami sa boja napísať tak dajú status typu: „Niekto chat?“ A čo si akože myslíš? Že ti teraz každá napíše? Pozve ťa von? Konečne si nájdeš priateľku? Isto! Ďalší typ chlapov sú tí čo píšu úplne každej tie isté veci:„Si taka krásna“ „Máš krásne oči“ „Nespadla si náhodou z neba?“.... Fajn možno niektoré dievčatá sú také naivné a uveria. Ale prečo by si chcel také dievča? Len na sex? A potom čo? Stačí ti k životu len sex? Lásku nepotrebujeme? Človeka čo ti rozumie? Sex je doležitý to áno. Spať len tak s hocikým čo má niečo medzi nohami tiež nie je rozumný nápad. Stačí Ti byť kurevník, prečo nie? Však je to zábava striedať každý tyždeň inú, však? Hmm späť k dievčatám. Instagram .Je celkom pekná appka, no nie? Ale niekedy si tam prídem ako by to bola zoznamka typu kto hľadá krajšie dievča (kurvu) na jednu noc. Každá jedna fotka výstrih alebo nedaj bože niečo viac. Teda menej. Krátka suknička, podkolienky a našpúlene pery. Ehmm... Ale však chlapcom sa to páči. Len aby si mala čo najviac lajkov tak pôjdeš aj do gatiek. Čo ďalej? Facebookové feelings. Načo to sakra je? Napríklad ja striedam nálady každých 10 minút. To akože mám dať feeling hladná tak mi prinesiete McDonald? Feeling znudená, možno niekto napíše,väčšinou aj tak totálny idiot a len sa ťa opýta prečo si znudená lebo sa nudí tiež? Feeling zamilovaná? Potrebuješ aby všetci vedeli, že si zamilovaná? Na čo? Upútať pozornosť? Nech sa všetci pýtajú kto je ten štastný a popritom on vôbec netuší o tvojej existencii? Feeling treba mi na WC tam ešte nie je? Feeling potrebujem sprchu. Tak čo si myslíš? Že ťa do nej niekto odnesie? Umyje ti chrbát? Vrtuálne určite.
My story? Každý deň vidím pridanú fotku s citátom: „Chýba mi môj ex „ “Stále na neho myslím“ A čo si akože myslíš? Po ňom si mala viacej „priateľov“ tak prepáč ale tak skoro mu nedôjde, že myslíš jeho. A je to od veci ak ti chýba tak mu to povedz. Napíš. Pošli holuba. Ja neviem. Ak to dáš len na instastory. Dávať na facebook obrázky toho čo sa páči jednému chalanovi len preto lebo sa ti páči? Akože prepáč ale on si to ani nevšimne a zo seba urobí len hlupu
Teraz si pomyslite: Čo to kurva je? Aj ja keď to čítam tak si to myslím. Ale predsa sú to moje myšlienky. A niekedy sú totálne šialené.
A však možno budem raz tiež takto. Ak budem prosím ťa strel mi poriadnu facku aby som sa prebrala.
Jelly


Komentáre

Obľúbené príspevky z tohto blogu

Môj Punkáč

Punkáči sú sexi. Vždy sa mi páčili. Niečím ma priťahovali a doteraz som nezistila čím. Výnimkou nebol ani on. Už pri prvom stretnutí (kedy sme si nepovedali ani hlúpe ahoj) som samej sebe sľúbila, že ho raz spoznám. A stalo sa. Vďaka nášmu spoločnému kamarátovi. Najprv sme si len písali. Zistila som, že je to rovnaký blázon ako ja. Dokonca ešte väčší. Stretnutie. Niečo čoho som sa obávala. Hanbila som sa ako nikdy. A teraz? Je to môj najlepší kamarát. A aby ste vedeli som na to strašne hrdá. Krásne hnedé oči, vysoká mužná postava, piercing v ústach a nose, večne zapnuté vlasy do copíku (pokiaľ nie je koncert, vtedy má na hlave číro). Presne to je on. MÔJ punkáč. MÔJ najlepší kamarát. Človek s tým najlepším srdiečkom na celom svete. Vždy ma podporí, pomôže mi a povie mi pravdu do oči. Neskutočne citlivé stvorenie s nádhernou dušou a citmi, ktoré sa nehanbí ukázať. Znie to ako klišé? No a čo! Spolu sa smejeme, plačeme, tešíme, prežívame radosti i starosti. Vždy viem čo robí a ako sa cít

Toto sme my!

Smejko Som dievča ktoré žije v meste oblkopenom kopcami a horami. Milujem prírodu. Vždy keď mi je smutno alebo ma niekto (punkáč, mamka, brat) naserie tak sa idem prejsť. Som strašne žiarlivá, hlavne keď ide o môjho najlepšieho kamoša alebo frajera. Nie som veľmi pekná. Takže si láskavo prestaňte namýšľať. Som blázon. Rada píšem a čítam. Nežná rockerka? Myslím, že aj takto by sa ma dalo charakterizovať. Či nie? Ktovie, možno to raz budete môcť posúdiť sami.. . Jelly Moja prezývka je Jelly. Znamená to žiarlivka. Aspoň tak ma pomenoval Môj Emák. Som tvrdohlavé, úprimné, 18 ročne dievča ktorého motto je: Čo máš na mysli to aj na jazyku. Rada sa smejem, chodím na prechádzky. Len tak kde ma srdce zavedie. Teda počkať! Ja srdce nemám. Čiže kde ma zavedie môj mozog. Ak neviem kde isť? Idem vždy rovno. Som veľmi citlivá, veľa rozmýšlam čo je správne a čo nie. Taktiež rada zachytávam momenty z môjho života na fotografiách. Som veľmi ale naozaj veľmi žiarlivá. Hlavne čo sa týka Môjho